sábado, 14 de septiembre de 2013

EL BLOC CANVIA D'ESTIL

Bon dia!!!

Avui m'he dedicat a canviar l'estil del bloc i fer-lo una mica "vintage", amb retocs marrons i estil retro. A mi m'agrada el canvi. He canviat la capçalera, el fons i les fotos i els enllaços de la dreta. Espero que us estigui agradant tan com a jo el nou canvi!!! Ja em direu als comentaris si us agrada o quin estil us agradaria per al pròxim canvi ( d'aquí molt).

Tambè aprofitar i dir-vos que com ha començat el curs segurament escrire molt però que molt poc, o sigui que si porto una setmana sense escriure, no us assusteu, el bloc està actiu. Tot i així, intentarè fer les entrades de la cançó de la setmana.

I ara, pels que no sapiguin quin és el significat de la paraula vintage, aquí us deixo algunes fotos:




































A mi m'agrada molt aquest estil

Ens seguim,

>>escapefromreality

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.