jueves, 5 de septiembre de 2013

EL RACÓ DEL LECTOR: L'ENIGMA MAIA I COL:LECCIÓ DE L'STRADIVARIUS



LES FILLES DE LES TEMPESTES: L'ENIGMA MAIA



FITXA TÈNICA:

Escriptor: Jordi Sierra I Fabra
Editorial: Edebé
Any en que es va acabar: 2007
Pàgines: 376
Narrativa de 12 a 14 anys
Idioma: català


SINOPSIS:
-
El 27 de novembre de l'any 2012, l'ambaixada espanyola a Mèxic va haver de notificar a Georgina Mir, com a única familiar viva, que el seu pare, un famós arqueòleg, havia desaparegut, sense deixar cap rastre, feia tres dies a Palenque, on realitzava una excavació. Com una broma cruel, Georgina va sentir que el destí es divertia amb la seva família: tretza anys abans, la seva mare també havia desaparegut. Mai no la van tornar a veure. Commocionada encara, la jove viatja a Palenque disposada aquest cop a no quedar-se sense respostes, a remoure mar i terra si calgués per recuperar el seu pare.

El que no es podia imaginar és que es veuria embolicada en una esojarrada cursa de pistes fins a trobar una veritat per a la qual no estava preparada.


OPINIÓ PERSONAL:

Aquest llibre és el primer d'una trilogia, els altres dos són: la creu del nil i el cinquè cristall. Jo crec que no me'ls llegirè. Tampoc és que el llibre sigui dolent, però no m'ha agradat. Jo llegeixo sobretot fantasia, però aquest m'ha superat. És massa surrealista. A més que hi ha alguna part del llibre bastant aborrida. No és un llibre amb el qual he somiat o que m'he despertat i l'únic que he volgut fer és posar-me a llegir-lo. Ben al contrari. Potser no m'ha agradat gaire perquè no l'he entés. Quan la Georgina resolia alguna pista, a vegades em perdia. Com que no n'entenc de paraules maies com glif, vaig haver de pregunta què volien dir. Almenys he après més vocabulari. El llibre és normal, tambè hi ha una mica d'amor ( les parts més interessants), però no el recomano. Potser algun dia quan no sàpiga que llegir em continuarè la trilogia amb els dos llibres que em queden. Però aquest dia tardarà. He tardat quasi dos mesos en llegirme'l. 



Love Dressy Sport


Hi ha una col.lecció de l'stradivarius anomenada LOVA_MILITARY CHIC. Són 19 peces de roba o complements que tenen un toc d'estampat militar però alhora chic i bonic. Si voleu veure tota la col.lecció clique aqui sobre: Col.lecció love_military chic de l'stradivarius


I que us sembla el llibre? Us l'heu llegit? Us fa bona pinta? I la col.lecció, us agrada?

kisses,

>>escapefromreality



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.