viernes, 11 de octubre de 2013

EL RACÓ DEL LECTOR: QUÈ FAREM, QUÈ DIREM?

QUÈ FAREM, QUÈ DIREM?

El llibre obligatori per llegir a l'insti de català durant el primer trimestre era aquest, de l'escriptor lleidatà Pep Coll. Me'l vaig acabar fa una setmaneta i ara us el vull presentar:





Fitxa tècnica:

Autor: Pep Coll
Editorial: cruïlla
Col.lecció: gran angular
Nombre de pàgines: 168


Sinopsis:

La majoria de les cases bones del nostre Pirineu s'havien enriquit gràcies a l'activitat dels minairons. Amb l'abandó dels pobles, aquests follets van anar a parar al Museu Etnológic, acompanyats dels estris del camp. En una visita al museu, la Bet descobreix el canut dels minairons i decideix robar-lo. Però més que d'un robatori, es tracta del rescat de milers de persones.


Opinió personal:

M'ha agradat. Em pensava que sent de lectura de l'insti seria una mica aborrit, perquè normalment no es que siguin molt interessants els llibres que ens manen al meu institut. Aquest, però, em va agradar molt. No és que sigui molt llarg i la lectura és entretinguda, ideal per passar una estona. Tambè hi han paraules que només utilitza la gent de muntanya i que no les coneixia ( i mireu que jo sóc mig dels Pirineus, mig de ciutat ) i va ser molt divertit veure el seu "llenguatge". En fi, us el recomano! Els meus personatges preferits són els minairons, ja que els trobo unes èssers fantàstics (ja sé que en realitat no existeixen...).

M'he enterat que aquest llibre el fan llegir a molts llocs, si us l'heu llegit ja em direu que tal!

Espero que us hagi picat la curiositat,

Kisses

>>escapefromreality



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.