viernes, 25 de octubre de 2013

SEGONA PART DE QUÈ M'AGRADA?

Bones!

Avui continuem amb la segona part de què m'agrada? ! Aquí us deixo altres aficions:


ESQUIAR

Life of a skier


Esquio des de petita i cada hivern faig un curset. M'agrada molt, tot i que a vegades caus i et fas mal : ( Un cop me vaig trencar quatre dits, i ara baixo amb més prudència, encara que vaig molt ràpida! M'encanta lliscar per la pista a tota pastilla. Les pistes estan dividides en quatre colors (verd, blau, vermell i negre), i jo ja les baixo totes! Mai serè una professional de l'esquí (tipo actuar en competicions), perquè com que ens cau a tres hores de casa l'estació d'esquí, no hi podem anar gaire sovint... 



LLEGIR 

Bookinist

M'encanta llegir! Quan començo un bon llibre, em fa molta il.lusió, i si és bo, el devoro. M'agrada molt sentar-me a la nit al llit, abans d'anar a dormir, encendre la làmpara i veure com les hores passen. Jo, quan llegeixo, m'imagino el que passa a la història a la meva ment, i així em sembla molt més real, encara que és un gest automàtic. Si em preguntessiu una escriptora, sens dubte, us diria la Laura Gallego. Té una capacitat espectacular per enganxar mig món amb les seves novel.les. De veritat, si no l'heu provat mai, llegiu-vos una de les seves col.leccions o dels seus llibre, que podeu trobar clicant aquí. Tambè us recomano la millor novel.la de la història ( que l'ha escrit ella), titulada Memòries D'hidún. És fantàstica.



I, COM NO, MÒBIL I ORDINADOR


Iphone


Ho he de reconèixer, m'agrada entrar al mòbil o a l'ordinador i mirar el meu bloc i xafardejar-ne d'altres. Però no estic enganxada. No em passo tota la tarda a internet o mirant whatsapps, i no participo a totes les converses perquè tinc altre coses a fer en aquell moment. M'agrada? sí, com suposo que a tots, però no visc sobre això.


Però el que crec que és més important, és un bon somriure. Si riem, tot ens semblarà més fàcil. Mai estem sols, sempre hi haurà algú que voldrà riure amb tu, perquè t'estima. Sempre hi haurà algú que creurà en tu fins i tot quan tu has deixat de creure en tu mateix. Creu en l'impossible, supera el que no tens, i, sobretot, riu, que la vida són dos dies i un fa núbol.


wow


wow


Untitled


Cute x


</3



forever, young, forever young, love, life, sad, fun, live


Deze tekst is zo mooi


Per molt llarga que sigui la tempesta, sempre acabarà sortint el sol  (proverbi xinès)

>>escapefromreality



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.