viernes, 29 de noviembre de 2013

CANVIS NADALENCS AL BLOC

Com us he dit a l'entrada anterior, el bloc ja ha canviat!

He dissenyat la imatge de portada amb una tassa i amb colors vermells, que per a mi és el més acollidor per aquesta època, i amb un moustache, un coret i unes lletres molt originals. De fons he ficat molts corets. Si aquest fons no us agrada perquè no us podeu concentrar a l'hora de llegir el bloc, feu-mo saber. Tambè he canviat totes les fonts de les lletres i els títols i, a més, els he passat a color vermell.

El que tambè he canviat (i m'hi he estat una estoneta fent-ho), són les fotos del final de la barra dreta, que ara són més adequades a l'època.

Us deixo unes imatges que m'han inspirat:


♥



Untitled | via Tumblr



Untitled




All I want For Christmas Is You ♥



(71) Tumblr



A cup of goodness.



.


Untitled


Winter in london*-*



Christmas


train



Fashion


Una altra opció era fer el bloc de colors blaus turquesa i blanc, imitant el gel de l'hivern. Però he pensat que un color vermell passió sempre queda millor. I a vosaltres, que us sembla?

Ara m'he aficionat molt a fer plantilles i tal. Si voleu, us farè la plantilla del vostre bloc, em faria molta il.lusió. Només cal que em feu un comentari o m'envieu un gmail a escapefromrealityblog@gmail.com

Us agrada com està ara el bloc? A mi sii, jeje. I a valtros?

Comenteu, si us plau,

Petons ben rojos

>>escapefromreality

2 comentarios:

  1. Roig queda molt acollider i precios! I totes les fotos i detallets també són mooolt cukis! M'encanta!

    plujadellibresdelabelly.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltíssimes gràcies!

      M'agrada que t'hagi agradat!!!

      Petons,

      >>escapefromreality

      Eliminar

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.