miércoles, 6 de noviembre de 2013

EL RACÓ DEL LECTOR: LA CANCIÓN DE SHAO LI

Ja m'he acabat de llegir el llibre obligatori de lectura de l'insti amb castellà! Es titula La canción de Shao Li, crec que només està en castellà, però jo us ho ficarè en català, encara que la lectura és bastant amena i no hi ha cap complicació en entendre-la.

LA CANCIÓN DE SHAO LI




Fitxa tècnica

Col.lecció: Exit
Escriptora: Marisol Ortiz de Zárate
Editorial Bambú
160 pàgines
978-84-8343-058-3
Tapa dura
A partir de 12 anys
Preu: 11, 44 euros ( sense IVA ) i 11, 90 euros ( amb IVA )


Sinopsis

Londres, any 2013. Natalia i el seu germà Airon, estan a Londres amb la seva mare. Natalia ha sigut seleccionada per participar a l'especial nadalenc d'Un minut de glòria, el programa de més audiència de la televisió. Encara que sembli impossible, els dos nens es perden. Cansats d'esperar, començaran ells buscant a la seva mare. En aquesta excursió per la ciutat, Natalia recurreix constantment a la seva ausent Shao Li.

(no sé si està gaire ben traduït, jeje)



Opinió personal

M'ha agradat molt. M'ha enganxat, sobretot al final (no vaig poder evitar llegir la última pàgina, jeje). És un llibre d'aquells en que la història fa un gir de 180º que ningú s'espera. Comença d'una manera, i ningú s'imaginaria que acaba d'aquella altra. Segur que us quedareu molt sorpresos i al acabar de llegir el llibre, us farà reflexionar de que poden arribar a fer els adults pels diners. Al començament de la novel.la, l'escriptora diu que aquesta és una història real, encara que jo no m'ho crec, les coses que surten no poden haver passat de veritat. En fi, no us dic més coses. Us recomano de tot cor que us compreu el llibre! És molt interessant i fa un canvi radical. Molt bo!


I aquest és el llibre.

Us l'heu llegit? Us el comprareu? Us ha agradat?

Si feu una ressenya al vostre bloc sobre La canción de Shao Li, no dubteu en deixar el link als comentaris.

Si voleu veure la pàgina web de l'autora, cliqueu aquí.

Espero que us hagi crescut la curiositat,

>>escapefromreality

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.