viernes, 8 de noviembre de 2013

LOOKBOOK DEL MES DE NOVEMBRE DE L'ABERCROMBIE

Per fi és divendres! I us deixo el lookbook de l'abercrombie del mes de novembre. He de dir que aquesta marca cada dia m'agrada més i trobo peçes molt maques (encara que segueixo pensant que és una mica cara). Aquí us deixo el lookbook, que comento a sota que m'agrada i que no em fa el pes de cada look.  Tambè us dirè l'ocasió perfecta per portar-lo. Espero que us agradi molt! :



M'encanta tot! El vestidet és molt mono i queda molt bé amb la camisa de quadres, i la jaqueta li dóna un aire informal que m'encanta. 

Combinació perfecta per una festa.



Aquest no m'agrada. Els pantalons són molt cursis pel meu estil, encara que la sudadera i la camisa no estan tan mal si estiguessin més ben combinades.

Pels que estudieu amb auriculars.



M'encanta tot! Sobretot la jaqueteta blava i blanca d'hivern.

Per anar a prendre a un bar amb les amigues.



M'agrada la l'anorac verd i les faldilles, però no m'agrada el llok en si (trobo de molt mal mirar les botes amb mitjó que surt).

Per anar caminant a classe.



M'encanta la camisa de quadres i el vestidet junts, però les botes i els mitjons gens : (

Dia de festa de lliure disposició.



Aquí, m'agrada molt com han combinat el look. Algunes d'aquestes peçes soles no me les ficaria mai, però d'aquesta manera combinades les trobo molt 

Per estudiar còmoda a la biblioteca.



Això és un pijama combinat amb una jaqueta de llana. M'encanta!

Per anar a dormir.



M'agrada tot menys les sabates amb mitjons. La sudadera així tipo amb trenes la trobo xhxbkchasb !!! *_*

Perfecte per una sèssio de fotos amb les amigues.



M'encanta la sudadera i el gorro però lo altre no em diu ni fu ni fa. 

Una cita  <3



Auquest sí que no m'agrada res del que hi ha. Que horror! Els pantalons estan fatal combinats i la camisa transaparent no em diu res.

No li vec cap ocasió, no sé. XD



M'encanta, sobretot la samarreta i les faldilles.

Crec que seria el lookk perfecte per anar a comprar.



M'agrada molt!!! Sobretot la sudadera blava (aquest color em supera), i la camisa de quadres.

Per fer classes de dansa.



No m'agrada gens, sobretot els pantalons, encara que l'abric és maquíssim, crec que me'l comprarè.

És el tipic look d'un campus universitari anglès.



M'agrada la combinació. 


Perfecte per un dia al parc.


I a vosaltres, us agraden? Jo cada dia em sento més identificada amb Abercrombie. 


I de pas, dir-vos que si sou uns aficionats de l'esport i us falta roba esportiva, clicant aquí, anireu a parar a la col.lecció d'Oysho, Gymwear & Free. Podeu trobar peçes com aquestes:




A 13 euros cadascuna.

Però tambè hi han més samarretes i malles, pantalons de fer esport, gomes, cantimplores, tops... Us ho recomano!

Espero que us hagi agradat l'entrada d'avui,

>>escapefromreality

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.