lunes, 11 de noviembre de 2013

LA CANÇÓ DE LA SETMANA: YOUTUBE MUSIC AWARDS


Olaa!

Avui la cançó de la setmana serà una mica diferent. Més ben dit, hi hauran moltes cançons. 

Fa uns dies es van fer els Youtube Music Awards, uns premis de música en els quals la gent votava per internet al que més li agradava de cada categòria. Avui us deixarè els diferents apartats que es miraven i els guanyadors de cada un. 

Espero que us agradi!


ARTISTA DE L'ANY: EMINEM




És un jove dels E.U.A. Ha guanyat el premi a artista de l'any. A mi no és que m'agradi gaire, però reconec que té estil.

Un vídeo seu:


Si cliqueu aquí anireu a la pàgina web d'Enimen.



VÍDEO DE L'ANY: I GOT A BABY   de girls generation





Un grup coreà de nou noies. El vídeo de la cançó I got a baby ha guanyat el premi a vídeo de l'any. A mi m'agrada, però no és el millor, crec.



Si voleu accedir a la pàgina web official de les noies, cliqueu aquí.



RESPOSTA DE L'ANY (MILLORS I MÉS VISTOS COVERS)



El guanyador ha sigut de grup principiant Radioactive, amb la cançó Lindsey Stirling and pentatonix. A mi m'han agradat bastant.

Aquí us deixo el vídeo:

                                         

No tenen pàgina web official, o almenys jo no l'he trobat : (



INNOVACIÓ DE L'ANY



El guanyador ha sigut Destorm, amb la cançó see me standing. La cançó m'ha agradat. Aquest és el vídeo:


                                    


Tampoc he trobat pàgina official del cantant.



ARTISTA REVELACIÓ DE L'ANY: MECKLEMORE & RYAN LEWIS



Han guanyat artista revelació de l'any sobretot gràcies al seu single, Thrift Shop. A mi la cançó m'agrada molt, i ja us en vaig parlar aquí. Us deixo la cançó:


La pàgina official es aquesta.



FENOMEN YOTUBE



Taylor Swify ha guanyat, amb la cançó I knew you were trouble. A mi, aquesta cançó m'encanta, sens dubte la millor de tot el concurs! :


                                   


Si voleu voleu anar a la pàgina official de la cantant, cliqueu aquí.

En general, el concurs no m'ha agradat gaire, crec que hi han cançons i cantants més bons.

I valtres? Que en penseu?

>>escapefromreality

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.