viernes, 1 de noviembre de 2013

IMITANT LOOKS: MIROSLAVA DUMA

Hola!

Feia molt que no feia un imitant looks, però... ja el tenim aquí! Aquest mes el protagonitza Miroslava Duma, una ItGirl russa que ha cautivat a molts dissenyadors amb el seu estil molt propi. És editora i estilista d'una revista. Aquí us deixo el look, de peçes de l'stradivarius:

Miroslava Duma, Stradivarius


I ara us deixarè les peçes.

La veritat és que m'agrada més la meva proposta que la seva, encara que s'assemblen molt:




Aquestes són les que jo he triat!

La jaqueta m'agrada més amb la S que amb el tigre. Val 40 euros.
El top blanc és igual, i val 16 euros.
Els botins són una mica diferents, i valen 56 euros.
Les faldilles de neoprè m'agraden més les meves, que valen 16 euros.
De collar no m'agrada ni un ni l'altre, però el que jo he proposat val 20 euros.
Les malles són aportacions meves de 8 euros!

Tambè pots combinar-ho amb aquesta bossa:

Bolso shopper mini tachas

Val 30 euros.


Que us sembla el look? Quina de les dos maneres t'agrada més? Recordeu que totes les peçes són de l'stradivarius.

Ara us deixo quatre fotos de Miroslava Duma:

Mira Duma. | via Tumblr


I Speak Prada! | via Tumblr


Miroslava Duma


I Speak Prada! | via Tumblr


Roses And Sunshines | via Tumblr


I Speak Prada! | via Tumblr


I Speak Prada! | via Tumblr


Us agrada la It Girl???? 

Ens seguim,

>>escapefromreality

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.