sábado, 16 de noviembre de 2013

LOOKBOOK DEL PULL AND BEAR DEL NOVEMBRE

Hola!

Dins de les botigues que em quedaven per ensenyar-vos aquest lookbook, el Pull and Bear n'és una. Porta de títol Winter Warmers, i significa escalfadors d'hivern. I és que avui, que al menys a la meva ciutat ja ha començat a fer fred del bo, ja necessitem més roba calenteta. Bé doncs, us deixo que li doneu un cop d'ull:








































Estic bastant en contra d'aquest lookbook. No m'ha agradat massa, fins i tot crec que les úniques coses que m'ha sorprès són la primera i l'última jaqueta, la segona samarreta i la quarta sudadera, el vestit de quadres escocesos i alguns botins. Com veieu, engloba tota la moda de la temporada: grunge, roquer i escocès. 

El que sí que no m'ha agradat gens és la model. No m'acostumo a ficar amb elles, encara que no m'agrada gaire que surtin noies esquelètiques i guapes només maquillades i amb prou feines,, però aquesta no m'ha agradat gens. No trobeu que fa mala cara?

Espero que a vosaltres el lookbook us hagi semblat més positiu (a mi ni un sol conjunt complet m'ha agradat!).

Molta moda,

>>escapefromreality

3 comentarios:

  1. M'agrada molt el teu blog, Diana! Hi queden pocs blog en catalá i per lo que veig está genial! segueix així. gracies per seguir el meu blog, ara et segueixo. :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies a tu! El teu bloc m'encanta, també!

      Sí, és veritat, ara en queden pocs de blocs en català, la majoria es tanquen perquè no hi ha prous bloggers catalanes i molts passen a ser en castellà. Jo m'he plantejat de canviar l'idioma, però vull seguir intentant fer escape en català.

      Petons,

      >>escapefromreality

      Eliminar
  2. Moltes gràcies!!! Ja m'he passat i en sóc seguidora. Merci <3

    >>escapefromreality

    ResponderEliminar

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.