miércoles, 20 de noviembre de 2013

LOOKBOOK DEL BERSHKA DEL NOVEMBRE

OLA!

Ja estem a mitja semana!!! lelele


I jo, avui us deixarè el lookbook del Bershka del mes de novembre, que és una de les botigues que encara no us he mostrat. Jo primer us l'ensenyo i desprès... Començarè a criticar (que és una cosa que m'agrada fer)... jeje, encara que tambè sé dir lo que està ben fet, no us penseu... Aquí el lookbook, bàsicament inspirat en anar de festa i el negre:














































Sí, ho sé, he dit que criticaria. Però me n'estarè, i mira que el Bershka és una botiga que mai m'ha dit res, en el bon  sentit de la paraula. Però es que, simplement, aquest lookbook l'he trobat xulo. Sí, abstracte, diferent, estrany, arriscat. Però bonic. I és que a vegades, l'art no està en com són les peçes, si no en com les combines per crear conjunts com aquests. M'ha sorprès, de veritat.

Els meus conjunts preferits són el tercer, el quart i l'últim. I a vosaltres?

Per acabar felicitats a berhka que, amb aquest lookbook de novembre, he vist que encara sap crear i combinar amb la roba. (repeteixo que aquesta botiga mai m'ha cridat l'atenció)

kisses i petons (XD),

>>escapefromreality

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.