sábado, 23 de noviembre de 2013

COL.LECCIÓ DE PIJAMES D'OYSHO: MR WONDERFUL



Bon dissabte!

La famosa botiga de roba interior, d'esport i pijames, Oysho, ha tret uns pijames molt bonics que us vull ensenyar. Són molt monos, però d'estil diferent que els que us vaig mostrar clicant aquí. Us els deixo i espero que us agradin molt! La col.lecció es titula Mr Wonderful, que significa Mr Meravellós, i la veritat es que el títol fa honor als pijames. Mireu-los:




Les dos peçes, 33,98 euros. A la part de dalt hi han donuts i paraules dibuixades i els pantalons són de quadres negres.





Les dos peçes 33,98 euros. A la part de dalt hi ha un vas i una galeta i a la de baix galetes i torrades.





Les dos peçes, 31, 98 euros. A la part de dalt hi ha una torrada i els pantalons són de quadres blancs, negres i grisos.





Les dos peçes, 35,98 euros. A la camiseta hi ha un cor i els pantalons són de cors. La part de dalt tambè està disponible en sudadera, enlloc de samarreta:



Ella sola val 29,99 euros i els pantalons són els mateixos.





Les dos peçes valen 33, 98 euros. A la camiseta hi apareix un coet i els pantalons són de llunes.





Val 33, 98 euros, encara que els pantalons de llunes són els mateixos que els del look anterior. La samarreta és d'una lluna i una estrella.


Tots els looks tambè es poden combinar amb aquests pantalons, que no m'agraden gaire, i valen 15.99 euros:




I fins aquí.

Encara que m'agraden tots, els meus pijames preferits són el primer, el quart i el sisè. M'encanten <3! Crec que anirè a Oysho ja a comprar-me un pijama. Segons la talla i el que em queda més bé, ja us dirè amb quina em quedo.

Disfruteu!

>>escapefromreality

P.D. A valtres quins us agraden més?

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.