miércoles, 27 de noviembre de 2013

COL.LECCIÓ DE L'STRADIVARIUS

   BEFORE the NIGHT



HOLA!

Així és com es titula la col.lecció d'aquest mes de looks que treu sempre Stradivarius a mitjans de mes. Before the night significa "desprès de la nit". Jo us el deixo perquè li pogueu donar una ullada. Està inspirat en looks de feste, tal com molt bé diu el títol. Espero que us agradi molt!


Winter Essentials



Winter Essentials



Winter Essentials



Winter Essentials



Winter Essentials



Winter Essentials



Winter Essentials



Winter Essentials



Winter Essentials



Winter Essentials



Ecara que les peçes que mostren la majoria de moment no les puc portar perquè encara no tinc edat per portar mini-faldilles i talons i sortir de festa, segons els meus pares, m'ha agradat. Els looks estan ben combinats. M'encanta l'escenari que trien, aquest menjador d'una casa de colors marrons i tipo retro, i trobo que els looks amb roba negra hi combinen molt bé.

Respecte a la model, m'ha agradat bastant, sobretot el seu maquillatge.

Aquí us deixo el Making off, que t'ensenyen com creen la cole:




Kisses i sort si esteu en examens,

>>escapefromreality

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.