sábado, 30 de noviembre de 2013

MOLTA MODA

Els que seguiu el bloc des del començament i no sou nous d'aquestes últimes setmanes, sabreu que de tant en tant, quan se m'acumulen moltes entrades, en faig una ficant-vos lo que us vull explicar d'una botiga i posant-vos-en el link perquè pogueu veure aquelles peçes de roba. Doncs bé, no m'agrada gens fer aquestes entrades, però avui haurem de recòrrer-hi. La major causa és que la setmana que ve tinc dos examens cada dia, i per això segurament no podrè publicar més que el dilluns, ja que serà una entrada programada per fer la cançó de la setmana. Tinc algunes coses de moda per explicar-vos, així que començem!

ABERCROMBIE





Abercrombie és la primera marca de la qual tinc coses de dir-vos:

  • Per veure tots els abrics i parques d'aquest hivern d'Abercrombie, cliqueu aquí. La veritat és que són molt maques i no dubto en que abriguen molt, però si us en voleu comprar una, penseu que valdrà més de 100 euros... jeje.

  • Tambè us vull ensenyar ràpidet per aquí al bloc tres looks nous que ha tret la marca:
                                                      

1- Jo crec que aquest seria ideal per quedar amb els amics. No és que m'agradi gaire, però la faldilla la trobo molt cuqui.

 

2- Crec que aquest podria sevir per un dinar familiar: informal i elegant. M'agraden els pantalons, estil boyfriend.




3- Jo crec que aquest serviria per una festa de noies el divendres per la tarda. Dels tres, potser és el que m'agrada més.


Aquests són els tres looks. A mi no m'agraden gaire però trobo que estan ben combinats.



STRADIVARIUS


Stradivarius és la segona botiga:

  • Per la marca, aquesta és la millor peça per vestir-te el dia de Nadal o sortir de festa per cap d'any. Una faldilla de plumes:
                       Falda plumas   Falda plumasFalda plumas

A mi no m'agrada gens i no me la ficaria mai, però contra gustos no s'hi pot fer res.

I clicant aquí podreu veure altre peçes que per ells són ideals, però a mi no m'he n'emociona cap.

  • I clicant aquí, també podreu veure la seva petita col.lecció de looks per aquesta temporada anomenada She is. Al final, tembè podreu veure el making off i el vídeo.



OYSHO



Oysho és l'última botiga:

  • D'aquesta botiga, m'agradaria que miressiu l'amplia col.lecció que ens proposen de pijames i detallets per regalar aquest Nadal clicant aquí. M'encanta!


I fins aquí. Ja sé que no és molt llarg, però es que tinc molta feina! Tambè m'agradaria fer una mica més de canvi del bloc per allà a les vacanes de Nadal. 

I vull donar les gràcies a la Belly Bollet, per comentar moltes entrades. El seu bloc és Pluja de llibres de la Belly, on fa una ressenya de llibre que es llegeix. Moltes gràcies preciosa!

I, ara, fins aquí avui,

>>escapefromreality

2 comentarios:

  1. Molts de res! M'encanta el teu blog! És molt xulo!
    I per el que fa a la roba, a mi si que m'han agradat les faldilles però tingues en compte que sóc fan de les faldilles en general! ;)

    plujadellibresdelabelly.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies a tu Belly! M'encanta que comentis tantes entrades, així a poc a poc el bloc pot anar creixent.

      El teu bloc també m'encanta, trobo que el tens molt currat!

      Mercii

      >>escapefromreality

      Eliminar

Leo todos los comentarios e intento responder a todos los que puedo.
Gracias por pasar un poco de tu tiempo aquí. Lo valoro mucho.
Si quieres dejarme tu blog estaré encantada de echarle un vistazo.

Con cariño,
Diana.